Rabu, 18 November 2015

2 Pelan Expertly dihukum mati

2 Pelan Expertly dihukum mati

Apabila meletakkan bersama-sama pelan latihan dan pemakanan untuk memuat membina otot, membakar lemak, atau kedua-duanya, ia adalah penting untuk mempunyai maklumat yang tepat. Anda hanya perlu mengikut nasihat pakar. Dalam artikel berikut kita akan meliputi beberapa mitos yang berbeza tentang latihan dan pemakanan.

Lebih protein lebih baik? Whey protein adalah produk keju. Alasan bahawa ia telah menjadi begitu popular sejak beberapa tahun kerana ia diserap ke dalam sistem dengan cepat. Apabila anda cuba untuk menjaga tubuh anda dalam keadaan anabolik, ia adalah sesuai. Apabila badan anda katabolik, selepas bersenam, protein whey akan berbalik proses ini. Persoalannya ialah berapa banyak protein whey boleh badan anda sebenarnya menyerap.

Syarikat tambahan mahu anda percaya yang anda perlukan 40 hingga 60 gram protein setiap hidangan. Pada hakikatnya, badan anda hanya boleh menyerap 15 hingga 20 gram setiap hidangan. Simpan ini dalam fikiran apabila anda memutuskan apa yang makan pasca latihan anda, atau goncang, akan terdiri daripada. Ia adalah lebih penting untuk masa yang sesuai protein anda.

Adakah rep tinggi latihan cara terbaik untuk membakar lemak? Anda tidak akan membina hampir sebanyak otot dengan wakil senaman tinggi. Untuk merangsang pertumbuhan otot anda perlu beban otot dengan rintangan. Anda boleh mencapai ini dengan kejayaan yang lebih menggunakan berat yang tinggi dengan wakil rendah. Dengan beberapa otot lebih pada frame anda, anda akan membakar lebih banyak kalori dan lemak kerana itu adalah apa yang diperlukan oleh otot untuk mengekalkan ia. Badan anda perlu bekerja lebih keras untuk memastikan otot daripada ia untuk memegang lemak.

Mungkin benar bahawa tidak semua daripada kita mempunyai genetik untuk menjadi atlet profesional, tetapi ada langkah-langkah yang boleh kita ambil untuk memberi jaminan bahawa kami mencapai potensi maksimum kami. Semua orang boleh membina badan yang menarik tanpa menggunakan ubat-ubatan terlarang. Ia mungkin mengambil masa yang lama dan ia akan menjadi satu jarak yang sukar, tetapi apabila semua dikatakan dan dilakukan anda akan menjadi lebih baik.

Saya berharap perkara ini telah menjelaskan beberapa perkara untuk anda. Dengan semua maklumat yang bercanggah yang di luar sana ia boleh mengelirukan dan mengecewakan untuk mengetahui apa yang benar dan apa yang tidak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar