Rabu, 18 November 2015

Pemulihan tradisional, Jangan Mereka Bekerja Bina Darulaman Berhad

Pemulihan tradisional, Jangan Mereka Bekerja Bina Darulaman Berhad

Ubat tradisional sering mempunyai reputasi merasa atau berbau buruk. Ini adalah benar bagi sesetengah orang, tetapi ada beberapa kanak-kanak mencari keseronokan untuk mengambil. Ada rasa baik, tetapi yang lain digunakan dengan cara yang berbeza; bantuan yang ditawarkan adalah ganjaran untuk mengambil mereka.

Salah satu bekas adalah gabungan madu dan lemon. Gabungan ini digunakan untuk sakit tekak dan batuk. Lemon memotong lendir, menyebabkan batuk dan sakit manakala kot madu tekak. Jika anda alah kepada lebah atau beberapa debunga, anda mungkin mempunyai masalah dengan madu. Ia juga perlu dielakkan untuk kanak-kanak dua ke bawah, kerana ia boleh menyebabkan mereka masalah.

Ubat lama untuk bronkitis boleh didapati dalam bawang. The mentol pedas dihiris, tumis, kemudian dibiarkan sejuk cukup tidak menyebabkan luka terbakar. Hirisan masih panas diletakkan di atas dada, akan digantikan apabila mereka telah disejukkan off terlalu banyak. Ia adalah resipi yang telah wujud selama berabad-abad, dan banyak bersumpah olehnya.

Sebagai seorang anak, saya mempunyai jangkitan telinga yang kerap. Ibu saya akan mencurahkan minyak manis ke dalam telinga saya, dan ia seolah-olah untuk membantu. Saya perlu menunjukkan bahawa meletakkan objek asing di dalam telinga boleh menyebabkan masalah, jadi periksa dengan doktor sebelum menggunakan ubat ini.

Jika anda pernah mempunyai sejuk kepala, anda tahu bahawa sinus tersumbat boleh membuat banyak masalah, termasuk gagap sakit kepala pemisahan dan masalah menelan. Stim satu kaedah penjelasan, tetapi anda boleh meningkatkan manfaat dengan menambah cuka. Apple cider cuka adalah yang terbaik, walaupun anda boleh menggunakan mana-mana jenis. Masukkan cuka dan air dalam periuk, membawa sehingga mendidih dan bernafas stim. Anda boleh mengulangi ini seperti yang diperlukan.

Wanita dalam usia galas kanak-kanak diperlukan ubat untuk kekejangan sejak zaman Hawa. Setiap budaya mempunyai sekurang-kurangnya satu dan biasanya berpuluh-puluh ubat, dan amalan tradisional masih digunakan. Nenek saya memberitahu saya banyak perkara tentang masa ini tidak selesa bulan ini. Saya telah diarahkan untuk tidak menjadi basah, dan tidak pernah bekerja di taman. Saya masih belum memahami mengapa dengan ini, lain daripada yang kedua mungkin akan mendapat saya keluar dari beberapa kerja-kerja.

Salah satu daripada orang-orang yang melakukan kerja melibatkan kaki anda. Menjaga mereka hangat dan tinggi boleh pergi jauh ke arah menamatkan kesakitan. Ia juga lebih mudah pada seluruh badan anda, ramai di kaunter dan persediaan herba boleh menyebabkan sekurang-kurangnya beberapa mengantuk.

Sila semak dengan doktor anda sebelum menggunakan apa-apa rawatan tradisional. Pastikan untuk memberitahu tentang sebarang ubat-ubatan atau makanan tambahan anda telah menggunakan dan kira-kira apa-apa keadaan perubatan. Ini akan membantu mencegah kesan sampingan dan interaksi ubat / herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar