Rabu, 18 November 2015

Rawatan batu karang - Adakah Prosedur Pembedahan Pendekatan Terbaik dalam Merawat batu karang?

Rawatan batu karang - Adakah Prosedur Pembedahan Pendekatan Terbaik dalam Merawat batu karang?

Terdapat banyak cara untuk merawat batu karang dan prosedur pembedahan adalah salah satu cara. Namun, terdapat cara lain untuk menjadi bebas dari batu-batu daripada untuk mengeluarkan organ dari badan.

Jika anda sedang mencari cara yang mudah untuk merawat batu karang, mendapatkan perlu. Artikel ini akan membantu anda memahami beberapa rahsia yang pakar bedah tidak 'mahu pesakit tahu sebelum pembedahan.

Adakah anda tahu bahawa kira-kira setengah juta rakyat Amerika membuang pundi hempedu mereka setiap tahun disebabkan oleh batu karang? Walau bagaimanapun, pembedahan biasa untuk membuang pundi hempedu boleh mencetuskan kesan negatif yang sangat teruk. Walaupun doktor atau pakar bedah mungkin tidak memberitahu pesakit, pembedahan ini akan meningkatkan risiko kedua-dua usus besar dan usus kanser.

Malah, beberapa profesional menganggap bahawa pembedahan jenis ini tidak akan wujud dalam tempoh sepuluh tahun, kerana banyak komplikasi mengelilingi rawatan ini.

Terdapat beberapa peraturan yang penting tentang rawatan batu karang. Berikut adalah beberapa rahsia mudah untuk memulakan merawat batu karang alternatif.

1. Ambil kira-kira 100 auns air setiap hari untuk mula curahan organ-organ.

2. Makan lebih banyak sayur-sayuran organik dan buah-buahan selama 2 hari juga boleh membantu untuk curahan pundi hempedu. Elakkan makan makanan yang diproses seperti makanan yang dibungkus dan roti dalam tempoh ini.

3. Lemon adalah buah-buahan lain yang terkenal yang boleh membantu toksin Mengusir dibangunkan di beberapa organ-organ badan. Anda boleh menggabungkan mereka untuk air untuk rasa juga.

4. Mencegah makanan bergoreng dan berlemak adalah juga penting untuk mengurangkan kolesterol dan lemak kandungan.

5. Pastikan badan juga ditambah dengan vitamin C yang telah dikenali untuk mengubah suai kolesterol ke dalam hempedu. Ini boleh memberi manfaat untuk membersihkan kolesterol yang tetap di dalam badan.

6. satu dan juga boleh ingin mencuba ubat-ubat herba sebegitu milk thistle untuk rawatan batu karang. Orang ramai boleh membeli ini dalam kapsul atau bentuk berwarna. Herba ini telah dikenali untuk mengepam hati terutamanya bagi penghidap batu hempedu, dan demikian juga memajukan pengeluaran hempedu. Ia adalah dinasihatkan untuk mengambil kira-kira 600 mg milk thistle menumpukan perhatian sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar